Михайло Глушко, Леся Хомчак. Надсяння: традиційна культура і побут (етнолінгвістичні скарби)

Михайло Глушко, Леся Хомчак. Надсяння: традиційна культура і побут (етнолінгвістичні скарби) / відп. ред. Н.Хобзей; НАН України, Інститут українознавства ім.І.Крип'якевича. Львів, 2017. 592с. (Серія “Діалектологічна скриня”; Українознавча наукова бібліотека НТШ. Ч.47).

Пропоноване видання репрезентує традиційну культуру та побут одного з найменш досліджених етнографічних та діалектних ареалів України – Надсяння – у польових етнолінгвістичних записах живого мовлення. Упродовж 2004–2010 років автори записали матеріали в Мостиському, Старосамбірському, Самбірському та Яворівському районах Львівської області, а також від переселенців. У книзі використано світлини з родинних архівів надсянців. У вступних статтях окреслено межі Надсяння як етнографічного району, описано стан його етнографічного та лінгвістичного дослідження, з'ясовано специфіку традиційно-побутової культури та особливості діалектного мовлення. Для етнологів, діалектологів, фольклористів та всіх, хто цікавиться культурою свого народу.


Завантажити оригінал



Дивіться також:

Взаємодія інституцій держави та громадянського суспільства в Україні: західні землі (кінець XIX - початок XXI ст.)
Гавінський А., Дячишин Ю., Яцишин А. Львівські Ставчани (природа та історія)
Між війною і соборністю. Соціокультурна інтеграція та адаптація переселенців з Донбасу та Криму. Західноукраїнський вектор
Оголошення:
Новини:

Науковці Інституту українознавства взяли участь у серії науково-освітніх заходів «Мовознавці актуалізують»

У березні 2024 року науковці відділу української мови Інституту українознавства Національної академії наук України взяли участь у серії науково-освітніх заходів «Мовознавці актуалізують», які ініціювала катедра української мови Національного університету «Львівська політехніка».

Реалізовано проєкт відеороликів спільно з ініціативами «#ШоТам» та «Локальна історія»

Упродовж лютого-квітня 2024 р. Інститут українознавства ім. І. Крип’якевича НАН України долучився до реалізації проєкту мультимедійних ініціатив «#ШоТам» та «Локальна історія» зі створення 8 відеороликів рубрики «Нація підприємців: як українці бізнес будували».