Львівська "Зоря" – товариство українських ремісників, промисловців і торговців (1884–1939)

Пасіцька Оксана. Львівська "Зоря" – товариство українських ремісників, промисловців і торговців (1884–1939): історичний нарис. – Львів: Інститут українознавства ім. І. Крип’якевича НАН України, 2013. – 88 с.

У виданні висвітлено діяльність товариства українських ремісників, промисловців і торговців "Зоря" у Львові упродовж 1884–1939рр., його роль в організаційному русі ремісничої молоді, культурно-освітньому, соціально-економічному, політичному розвитку краю та реалізації національної ідеї.

Для істориків, краєзнавців, широкого кола читачів, які цікавляться історією рідного краю.

Рецензенти:

  • Олексій Сухий, доктор історичних наук, професор (Львівський на­ціональний університет ім. І. Франка);
  • Ігор Соляр, кандидат історичних наук, доцент (Інститут українознав­ства ім. І. Крип’якевича НАН України).

Друкується згідно з рішенням Вченої ради Інституту українознавства ім. І. Крип’якевича НАН України.

Видання опубліковано завдяки фінансовій підтримці голови Мостись­кої районної ради Стецини Ігоря Михайловича.

ІSBN 978-966-02-6650-6



Дивіться також:

Федун Петро-«Полтава». Концепція Самостійної України. Том 2. Документи і матеріали
Фразеологія пам’яток української мови XVI–XVII століть: семантика, структура, стиль
Імена близькі й далекі: Україна в національному і світовому вимірах
Оголошення:
Новини:

Науковці Інституту українознавства взяли участь у серії науково-освітніх заходів «Мовознавці актуалізують»

У березні 2024 року науковці відділу української мови Інституту українознавства Національної академії наук України взяли участь у серії науково-освітніх заходів «Мовознавці актуалізують», які ініціювала катедра української мови Національного університету «Львівська політехніка».

Реалізовано проєкт відеороликів спільно з ініціативами «#ШоТам» та «Локальна історія»

Упродовж лютого-квітня 2024 р. Інститут українознавства ім. І. Крип’якевича НАН України долучився до реалізації проєкту мультимедійних ініціатив «#ШоТам» та «Локальна історія» зі створення 8 відеороликів рубрики «Нація підприємців: як українці бізнес будували».