Парадигма. Випуск 6

Парадигма. Збірник наукових праць. Випуск 6. - Львів: Інститут українознавства ім. І.Крип'якевича НАН України, 2011. - 296 с.

Шостий випуск збірника наукових праць відділу української літератури Інституту українознавства ім. І. Крип’якевича НАН України завершує розпочату в попередньому випуску публікацію матеріалів, зібраних за підсумками наукової конференції "Осягаючи літературу на перехрестях віку (до 75-річчя з дня народження Миколи Ільницького)", що відбулася 24 вересня 2009 р.

Редакційна колегія:

- Михайло Гнатюк, д-р філологічних наук;
- Василь Горинь, канд. філософських наук;
- Тимофій Гаврилів, д-р філологічних наук;
- Богдана Криса, д-р філологічних наук;
- Микола Ільницький, член-кор. НАН України (відповідальний редактор);
- Микола Литвин, д-р історичних наук;
- Віктор Мартинюк, канд. філологічних наук (відповідальний секретар);
- Ярослава Мельник, д-р філологічних наук;
- Левко Полюга, д-р філологічних наук;
- Тарас Салига, д-р філологічних наук;
- Любомир Сеник, д-р філологічних наук.

ISBN 966-02-3319-1 (серія)
ISBN 978-966-02-6024-5 (Вип. 6)

Матеріали збірника можна переглянути у форматі PDF:

Зміст:

Етоси і топоси літератури крізь віки

Філософські й естетичні джерела українського модернізму

Коди і декодування у літературознавчому дискурсі: від тоталітаризму до постмодернізму

Постаті

Анотації / Summary / Анотации



Дивіться також:

Парадигма. Випуск 7
Парадигма. Випуск 5
Парадигма. Випуск 4
Оголошення:
Новини:

Науковці Інституту українознавства взяли участь у серії науково-освітніх заходів «Мовознавці актуалізують»

У березні 2024 року науковці відділу української мови Інституту українознавства Національної академії наук України взяли участь у серії науково-освітніх заходів «Мовознавці актуалізують», які ініціювала катедра української мови Національного університету «Львівська політехніка».

Реалізовано проєкт відеороликів спільно з ініціативами «#ШоТам» та «Локальна історія»

Упродовж лютого-квітня 2024 р. Інститут українознавства ім. І. Крип’якевича НАН України долучився до реалізації проєкту мультимедійних ініціатив «#ШоТам» та «Локальна історія» зі створення 8 відеороликів рубрики «Нація підприємців: як українці бізнес будували».