Микола Ільницький

Микола Ільницький / Упорядкування В.Будного. – Львів: ЛНУ імені Івана Франка, 2011. – 576 с. + вкл.; 1-45 іл., порт. – (Серія «Слово про вченого»; Вип. 2).

Другий випуск серії наукових портретів відомих науковців «Слово про вченого», яку видає філологічний факультет Львівського національного університету імені Івана Франка, присвячено Миколі Ільницькому – постаті, добре знаній у літературному та науковому світі. Його праці значною мірою сформували обличчя нашого письменства, літературної критики й компаративістики другої половини ХХ – початку ХХІ століття.

Про пізнавальну та історико-літературну вартісність цього видання свідчать аналітичні праці Івана Дзюби, Романа Іваничука, В’ячеслава Брюховецького, Романа Гром’яка, Івана Денисюка, Тараса Салиги та інших відомих учених, митців і культурних діячів, які різнобічно висвітлюють творчий набуток ювіляра.

Значний інтерес для читача становлять зібрані тут рецензії на книжки М. Ільницького, його інтерв’ю на сторінках преси, бібліографія праць за останні роки. Іменний покажчик дає змогу легко орієнтуватися у книзі, а фотографії ілюструють нещодавній літературний процес, відновлюючи в пам’яті дорогі постаті його учасників.



Дивіться також:

Гаврилів Т. Шкіц філософії сум'яття. Австрійська література у XIX і XX сторіччях
Радянські виборчі кампанії в Західній Україні (1946-1950-роки)
Гряда І. Виробничий осередок IV ст. н. е. поблизу Львова – Луцьк: Волинські старожитності
Оголошення:
Новини:

Науковці Інституту українознавства взяли участь у серії науково-освітніх заходів «Мовознавці актуалізують»

У березні 2024 року науковці відділу української мови Інституту українознавства Національної академії наук України взяли участь у серії науково-освітніх заходів «Мовознавці актуалізують», які ініціювала катедра української мови Національного університету «Львівська політехніка».

Реалізовано проєкт відеороликів спільно з ініціативами «#ШоТам» та «Локальна історія»

Упродовж лютого-квітня 2024 р. Інститут українознавства ім. І. Крип’якевича НАН України долучився до реалізації проєкту мультимедійних ініціатив «#ШоТам» та «Локальна історія» зі створення 8 відеороликів рубрики «Нація підприємців: як українці бізнес будували».